Ove godine se očekuje rekordan broj posjetitelja
Glazbeni spektakl kultnih razmjera koji je prošle godine posjetilo preko 100.000 posjetitelja, ove će godine prema svemu sudeći premašiti predviđenu brojku organizatora o 150.000 posjetitelja koliko se očekuje tijekom sedmodnevnih atraktivnih događanja.
Prve ulaznice puštene u prodaju za centralni događaj Ultra Europe rasprodane su u rekordnom roku i to, prema aktualnim pokazateljima, u 123 različite zemlje svijeta. Time je značajno premašen prošlogodišnji rezultat. Naznake su kako bi u 2015. godini festival trebao oboriti sve rekorde posjećenosti, a razloge velikom interesu treba tražiti u najavama organizatora o još većem broju vodećih svjetskih imena elektronske glazbe i sadržaja koji se produljuju na sedam dana trajanja festivala koji će biti održan na najatraktivnijim destinacijama na Jadranu poput Splita, Visa, Hvara…
Trenutno su u prodaji prvi kontigenti ulaznica za glamurozni Ultra Beach party na Hvaru koji će obzirom na koncept, izvođače, koncept zabave uz bazen i mnoga druga iznenađenja, biti jedan od najatraktivnijih događanja cjelokupnog ULTRA festivala. Podsjetimo se, prošle je godine na Ultra Beach partyju nastupila nekolicina vodećih imena elektronske glazbe poput Afrojacka, Diploa, Dillon Francisa te južnoafričkog Goldfisha. Za ovu je godinu u najavi još ekskluzivniji popis izvođača stoga ne sumnjamo da će Amfora Hvar Grand Beach Resort biti poprište jedne od najboljih ljetnih zabava na Jadranu.
Velik interes na stranim tržištima diktira i trenutna cijena od 99 Eura koliko trenutno stoji karta za ovaj prestižni događaj. Ulaznice će nakon što EARLY BIRD kontigent bude rasprodan (prema trenutnom stanju, u narednih nekoliko dana), koštati 129 Eura u slobodnoj prodaji.
Festival Ultra Europe samo prošle godine potaknuo je više od 60 milijuna kuna turističke potrošnje, a tijekom festivala posjetitelji su ostvarili više od 90.000 noćenja. Ove godine, obzirom na proširena događanja i trajanje festivala, očekuje se gotovo duplo ostvarenje rezultata.
Događanja ULTRA EUROPE 2015 započeti će 9. srpnja opening partyjem u Splitkom Hemingwayu kao uvertira u službeni dio eventa. Vrhunska zabava se nastavlja tijekom naredna tri dana središnjim eventom Ultra Europe na poljudskom stadionu (10- 12.7.2015.). Slijede Ultra Sailing i Ultra beach party na Hvaru (13. i 14. Srpnja 2015.) kada će svi posjetitelji uživati u vrhunskoj glazbi i zabavi u zabačenim i atraktivnim uvalama Jadranskog mora. Završni, tzv. Closing party biti će organiziran za svega 1000 posjetitelja i činit će ekskluzivnu zabavu na jednom od najljepših otoka Jadrana – Visu.
O FESTIVALU ULTRA EUROPE – Festival ULTRA EUROPE jedino je događanje u organizaciji Ultra Worldwide u Europi, a s investicijom od oko 100 milijuna kuna kroz pet godina predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u Hrvatskoj u turizmu i pratećoj industriji zabave. Prema procjenama organizatora, festival ULTRA EUROPE već je u prvoj godini održavanja potaknuo više od 60 milijuna kuna dodatne turističke potrošnje u Splitsko-dalmatinskoj županiji te privukao interes više od 103.000 posjetitelja tijekom sva tri festivalska dana, i to iz 75 zemalja svijeta. Na festivalskim su pozornicama nastupili trenutno najpopularnija imena elektronske scene. Ususret festivalu održani su brojni partyji u sklopu događanja Countdown To Ultra. Hrvatski partner u organizaciji festivala Ultra Europe je tvrtka Adria MM Produkcija. Sljedeće izdanje festivala Ultra Europe će se održati od 7. do 15. srpnja 2015. u Splitu.
O ULTRA WORLDWIDE™ – ULTRA WORLDWIDE je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektronske glazbe, Ultra Music Festivala. Međunarodno priznato i poznato događanje koje se od 1999. godine u održava u ožujku, Ultra Music Festival, je ove godine proslavio 15. obljetnicu i održao se tijekom dva vikenda te tako postao prvi veći festival elektronske glazbe koji se odvijao dva vikenda zaredom. Ultra Worldwide je ‘najmeđunarodniji’ festivalski brend u svijetu, zahvaljujući nastupima najpopularnijih i najtalentiranijih izvođača iz cijeloga svijeta te širenju jedinstvenog festivalskog doživljaja iz Miamija konstantnim dodavanjem novih svjetskih odredišta festivala Ultra. Zahvaljujući revolucionarnom online prijenosu uživo, pod nazivom “Ultra Live”, Ultra Worldwide prenosi doživljaj s festivala više od 11 milijuna jedinstvenih gledatelja.
U zadnjih 15 godina, doslovno tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova su nastupima uživo oduševljavali obožavatelje svojim sjajnim nastupima na događanjima Ultra u Argentini, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Koreji i Miamiju. Svako svjetsko izdanje festivala Ultra utemeljeno je na uspješnoj formuli koja je usavršavana posljednjih 15 godina u Miamiju, a koja kombinira nastupe najraznovrsnijih elektronskih izvođača s tehnološki najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.
U 2015. godini Ultra nastavlja probijati granice, uvođenjem neviđene kombinacije najnaprednije produkcije i najboljih svjetskih izvođača elektronske glazbe u svoja postojeća i nova izdanja diljem svijeta. S novim izdanjima u Južnoj Africi i Japanu, Ultra će se u 2015. godini moći doživjeti u devet država, na pet kontinenata.