Hardwell će se pojaviti i na ovogodišnjoj Ultri

11.03.2015.
Ultre Europe 2015 uz izniman line up i najatraktivnije izvođače današnjice privući će više od 150.000 posjetitelja kroz 7 dana festivala.

Organizatori Ultre s velikim zadovoljstvom su najavili posebno iznenađenje. Riječ je o potvrdi nastupa vodećeg svjetskog DJ-a Hardwella na ovogodišnjem izdanju Ultra Europe festivala. Radi se o izvođaču koji je drugu godinu zaredom broj 1 na svjetskoj ljestvici DJ-a. Njegov glazbeni utjecaj je izniman i priznat u globalnim razmjerima. Samo u posljednjih nekoliko mjeseci, producentske vještine ovog Nizozemca koristile su najveće svjetske zvijezde poput Rihanne, Coldplaya, Ellie Goulding, 30 Second To Mars… Najveći uspjeh Hardwellu do danas donijeli su njegovi hit singlovi „Spaceman“, „Countdown“, „Jumper“, „Apollo“…

hardwell224

No to nije sve. Ova sjajna vijest dolazi baš u trenucima kada je službena Facebook stranica Ultre ostvarila veličanstvenih 500.000 lajkova. Time je najpopularniji i najveći festival u regiji još jednom dokazao svoju popularnost na globalnoj razini. Ostvarena brojka putem najpopularnije društvene mreže dosegla je impozantan broj ljubitelja i pratitelja informacija koje Ultra festival komunicira putem ove mreže.

Statistike govore kako su korisnici stranice demografski podijeljeni doslovno na cijeli svijet. Točnije, riječ je o korisnicima iz čak 126zemalja svijeta. Time službena Facebook stranica Ultra festivala potvrđuje ulogu jedne od napopularnijih informativnih kanala promotora događanja, ali i turističkih prednosti Hrvatske. Uzme li se u obzir kako je čak 70% korisnika dolazi izvan granica Hrvatske, jasna je uloga i utjecaj promocije koju festival putem službene stranice ostvaruje na globalnoj razini.

Da nije riječ o običnom događanju govore statistički pokazatelji prema kojima je Ultra festival prijašnjih godina integrirao značajne turističke rezultate te osigurao konkretne turističke i gospodarske pomake i predstavlja projekt koji je puno više od puke zabave za posjetitelje.

Ultra Europe je samo prošle godine potaknuo više od 300 milijuna kuna turističke potrošnje, a tijekom festivala posjetitelji su ostvarili više od 90.000 noćenja. Ove godine, obzirom na proširena događanja i trajanje festivala, očekuje se gotovo duplo ostvarenje rezultata.Riječ je o najvećem glazbenom i turističkom događanju na ovim prostorima. Glazbeni festival je u samo tri godine uspio ucrtati Hrvatsku i turističke destinacije poput Splita, Hvara i Visa na zemljovid najtraženijih događanja u glazbenom svijetu. Integrirao je značajan broj dodatnih dolazaka gostiju s tržišta na kojima je festival promoviran. Imidž koji je stvoren u korist domaćeg turizma je neslućen.

MTV.hr

QRCode