U subotu, 16.ožujka u Boogaloo klubu s nestrpljenjem očekujemo povratak inovatora, pionira, legende i veterana techno glazbe - Jeffa Millsa.
Future Scope team najavljuje još jedno spektakularno gostovanje nakon prošlogodišnjeg povijesnog partija. U svojoj 30 godina dugoj karijeri, svijetu elektroničke scene podario je bezvremenski klasik “The Bells” koji dan danas odzvanja klubovima i festivalima diljem svijeta. Glazbu gleda kao cjeloviti živi entitet i ruši granice između koncertnog i party iskustva u svojim orkestralnim suradnjama te definitivno glasi kao najveća techno ikona u povijesti elektronike.
_________
Main Floor
● JEFF MILLS
● F.O.R.M. live
● SHIPE
_________
2nd floor
● FELVER
● HERYA
● LIFE4FUNK
_____________
Boogaloo Black
● KREKMAN
● MATYA
● SONIC ILLUMINATI
Jeff Mills Biography
DJ, producent i umjetnik Jeff Mills od samih se početaka bavi estetikom, idejama i pričama, koje su duboko ukorijenjene u znanstvenoj fantastici. Mills je opsjednut Svemirom, a njegova glazba skoro pa zadire u znanstvenu fantastiku – u isto vrijeme predstavlja budućnost, poštuje prošlost, te je prisutna u sadašnjosti. Kada je 1992. godine osnovao svoju izdavačku kuću Axis – čiji se logo sastoji od 4 trokuta okrenuta prema nevidljivom središtu – Mills je doživljavao estetiku i koncept kao rotaciju sunčeva sustava. Njegova prva izdanja istražuju futurističke i znanstveno-fantastične teme kao što su Mutant theory (teorija o mutantima), Tomorrow (sutra), Art / UFO (umjetnost/NLO), Time Machine
(vremeplov), and Alpha Centauri (zvijezda). Jeff Mills smatra da je budućnost snažan kreativni nagon
koji objašnjava neprekidnu aktivnost umjetnika.
2000-ite, zaokret u umjetničkoj karijeri Jeffa Millsa
Jeff Mills se nije uljuljkao u sigurnost svojeg statusa kao DJ, te je nastavio redati uspjehe. Kada je 2000. godine stvarao soundtrack za „Metropolis“, film Fritza Langa, ponovno se vratio svojoj prvoj
inspiraciji – ideji utopije, futurističke misli i stvarne strasti prema neuobičajenim svjetovima i scenarijima koje nudi znanstvena fantastika.
Ovaj majstor neobičnih scenarija posuđuje načelo o Sutra prosječnog čovjeka.
Mono, monolitska skulptura i instalacija inspirirana filmom Stanleya
Kubricka „2001: A Space Odyssey“, prikazana je u muzeju CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) na festivalu „Sonar“ u Barceloni.
Mills nastavlja ispreplitati svoju ljubav prema glazbi i slici. Kvaliteta njegova puštanja glazbe prikazana je u drugačijem svijetlu u filmu „The Exhibitionist“ iz 2004. godine.
Album sadrži originalne snimke koje su prikazivale Millsa u kreativnim procesima; snimane iz više kutova, dale su više prostora njegovim uracima sa gramofona, dok se umjetnik istovremeno uspio posvetiti i video produkciji.
Godinu dana kasnije izdaje „AX039 expanded“, radeći ga svjesno za buduće generacije.
Širenje vlastita uma postaje mu važnije od glazbene produkcije, te počinje intenzivnije istraživati ono što bi moglo poljuljati njegova uvjerenja o budućnosti.
Znanstvena fantastika velikim je dijelom bila diotoga.
„Sleeper Wakes“ – znanstveno-fantastični serijal.
The Wizard, kako su ga mnogi poznavali, inspirirao se primitivnom glazbom kozmosa, ali držao je glavu visoko podignutu, među zvijezdama.
2006. godine, Jeff Mills je krenuo sa stvaranjem i
zapisivanjem životne priče lika kojeg ćemo kasnije znati pod imenom „The Sleeper“.
Glavni lik svakim poglavljem sve više zadire u radnju, koja se odvija po cijelom svemiru – „Sleeper Wakes“ je u potrazi za novim svjetovima, u „The Power“ mu u kontroli električne energije pomaže nepoznati virus, u „The Messenger“ proživljava trenutak kraja čovječanstva, dok u „The Jungle Planet“ odlazi na putovanje u potrazi za smislom i značenjem.
Suradnja s japanskim astronautom iznjedrila je album „Where Light
Ends“ iz 2013. godine.
Inspiraciju je pronašao u prvom putovanju Dr. Mamoru Mohrija kao člana posade letjelice Endavour, koja je 1992. godine poletjela u svemir. Osmo je poglavlje izašlo u rujnu 2014. godine pod imenom „Emerging Crystal Universe“.
Ovo limitirano umjetničko djelo prethodilo je devetom poglavlju pod nazivom „Free Fall“, koje je najavilo kozmičku nevolju kada je izašao dvije godine kasnije. Nastaviti će se.
Cinemix
Soundtrack za film „Metropolis“ bio je samo prvi u nizu filmskih gaža. Surađivao je s francuskim Cinémathèque Française i Cité de la Musique, a tijekom tog vremena izdao je mnoge svoje
jedinstvene zapise – "Cheat" (Cecil B. DeMille), "October" (Sergei Eisenstein), "Fantastic Voyage" (Richard Fleischer), “Etudes sur Paris" (André Sauvage) i "Woman In The Moon" (Fritz Lang).
“Space is our destiny so let the punishment begin”.
2009. godine Jeff Mills u Londonu predstavlja „The Trip“.
Fasciniran znanstvenom fantastikom, nastavlja svoj rad na slikama započet 2000. godine. Nudi kombinaciju zvuka i slike koja publiku poziva da uključe sva osjetila.
Projekt „The Trip“ istražuje na koji će se način ljudska rasa nositi s psihičkim i fizičkim naporima koje nameće putovanje u Svemir u potrazi za Nepoznatim.
Bio je to zapis više od 50 segmenata filmova iz područja znanstvene fantastike koji su nastali između 20-ih i 70-ih godina
prošloga stoljeća.
Baš poput DJ-a, Jeff Mills je publiku uveo u pulsirajuću atmosferu abnormalnosti…
Susret psihodelije i elektronikom.
Tijekom jeseni 2013. godine, Mills je odradio svoj prvi samostalni nastup kao suvremeni umjetnik u kazalištu La Passerelle Saint-Brieuc pod nazivom „Centrifugal Force“. Razvio je koncept neprestane spiralne kretnje kroz različite zvukovne i slikovne instalacije. U međuvremenu je odradio i nastup pod
nazivom „Chronicles of Possible Worlds“ u prestižnom muzeju Foundation Vasarely u gradu Aix-en- Provence u Francuskoj.
Bio je to sedmosatni nastup baziran na istraživanju planeta izvan Sunčeva sustava u suradnji s laboratorijem astrofizike iz susjednog Marseilla.
Time Tunnel iskustvo
„Time Tunel“ je sniman tijekom jedne gaže koja je trajala kroz cijelu noć, te je sadržavala razna iznenađenja i atrakcije. Kao polazišnu točku Jeff Mills je uzeo američku znanstveno-fantastičnu
televizijsku seriju iz šezdesetih godina prošloga stoljeća pod nazivom „The Time Tunnel“. Mills je kreirao zvučno i vizualno putovanje kroz vrijeme koje se odvijalo u vizualno simuliranom vremeplovu, putem kojeg je publika istraživala prošlost, sadašnjost i budućnost glazbe. „Time Tunnel“ je bio na turneji u Parizu, Nantesu i Strasbourgu, a zadnji puta je izveden u Amsterdamu u listopadu 2015. godine tijekom festivala ADE.
2014. godine, Mills i francuski umejtnik Jacqueline Caux predstavili su „Man From Tomorrow“, filmski portret glazbe Jeffa Millsa.
Slikovni i glazbeni uradak bio je radoznao, poetičan i osjećajan, te se mogao osjetiti utjecaj slike koju je francuski fimaš imao o futurističkom zvuku američkog producenta.
Premijera je održana u Parizu, a nakon toga je uslijedio poziv da se predstavi u dvorani muzeja Louvre kao deveti sudionik programa Duos Ephémères. Nastupao je kao jedan od četiri različita umjetnika
koji su spojili glazbu, film i ples. U isto vrijeme sudjelovao je u kreiranju originalnog nastupa pod nazivom „2001: The Midnight Zone“, još jednom odajući priznanje vrhunskom filmu „2001: A Space Odyssey“.
Na projektu je radio i koreograf Michael Abdoul, a premijeru je doživio u svibnju 2015.
godine u koncertnoj dvorani Cité de la Musique u Parizu.
Nastupi uz klasiku
Jeff Mills je dugo vremena surađivao sa simfonijskim orkestrom, te je bio prvi DJ koji je to zabilježio na DVD-u. Sve je započelo 2005. godine, nastupom u antičkom rimskom akvaduktu Le Pont du Gard
zajedno s orkestrom opere Opéra national de Montpellier. Komad po nazivom „Blue Potential“ čiji aranžman potpisuje mladi francuski skladatelj Thomas Rooussel. Dorađenu verziju istog tog djela,
pod novim nazivom „Light from the Outside World“, prvi je put izveo sedam godina kasnije, nakon čega je uslijedilo nekoliko koncerata diljem svijeta. 2013. godine, Mills predstavlja novi materijal
imena „Where Light Ends“, a dvije godine kasnije i projekt „The Planets“ inspiriran Holstom. Svi nastupi su bili rasprodani, što dokazuje da su obožavatelji tehno-glazbe samo čekali ovakvu priliku, a u isto je vrijeme ljubiteljima klasike predstavljena nova vrsta glazbe.
Novija izdanja
Skoro deset godina nakon uspješnog prvijenca „Exhibitionist“, Jeff Mills je u rujnu 2015. godine izdao drugi nastavak, u kojim prikazuje svoj jedinstveni način miksanja glazbe i svoju sposobnost
razmišljanja u trenutku, te spontanom stvaranju svojeg rada, kako bi ga stvorio glazbenik koristeći samo svoj instrument.
Uslijedio je „Kobe Session“, improvizacijski performans kojeg je Jeff Mills stvorio za DVD snimku projekta „Exhibitionist 2“.
Uz još tri glazbenika nastupio je uživo kreirajući, oblikujući i izvodeći
kompozicije pred publikom, i to premijerno u Tokiju u rujnu 2015. godine. Nastupi u Kobeu i Japanu također su zabilježeni, a u svibnju 2016. godine izašao je i vinil.