Nakon puknuća veze između Martina Garrixa i najveće elektronske izdavačke kuće Spinnin Records, WMG i Sony Records odlučili su se okomiti na mladog producenta. Prislino su skinuli video klipove s YouTube-a, Sziget Festival showa i rekordnog po broju gledatelja Ultra Music Festival showa 2015. u Miamiju. S preko 27 milijuna pregleda i 170 tisuća lajkova, na Ultri je debitirao sa singlom “Don’t look down” u suradnji s Usherom.
Ovdje dolazimo do pitanja: zašto je izdavačkim kućama trebalo toliko dugo da skinu video uradak i još bitnije, zašto nisu postigli nekakav dogovor s Garrixom koji bi mu omogućio ostaviti video s tolikim uspjehom na Youtube-u.
Ipak zahvaljujući korisniku Vimea, svejedno se možemo prisjetiti seta iz Miamija.
Martin Garrix @ Ultra Music Festival Miami (2015) from Syhilmi on Vimeo.
Garrix je nezadovoljstvo izrazio i na Twitteru: