I sad se vi pitate pa što je to ? Jednostavno rečeno Tidal je novi streaming servis, a za one koji se još uvijek pitaju što je to, možemo napisati da je to nešto kao Deezer, Google Play, Itunes itd. jednostavno ? Pa i nije baš !
Konkurencija u ovom poslu je stvarno velika, pošto se u tom poslu okreću veliki novci, Jay-Z je nedavno iskeširao oko 56 milijuna dolara za Aspiro inače skandinavsku platformu iz koje je evoluirao Tidal. Osim što je odmah osigurao određenu bazu velikih imena sa svjetskih top ljestvica (Madonna, Calvin Harris, Daft Punk itd.) Tidal ima svog asa u rukavu, a to je format streama.
U slučaju da je isti prisutan od sutra za njega morate iskeširati malo više nego što je to slučaj sa Deezerom ili Spotyfiom, kad maknemo na stranu sve ovo navedeno ostaje i problem nekomprimiranog streama. Naime u našoj zemlji većina ljudi nema pristup LTE tehnologiji tako da bi se ovaj servis morao koristiti najviše u toplini vašeg doma, a ne mobilno. Pošto većna nas opet sluša glazbu na kompjuterskim zvučnicima putem loših YouTube snimki ovaj servis kod nas definitivno za sad ne bi imao uspjeha čak da je i dostupan.
S druge strane neće mu biti lako ni na stranom tržištu jer iako nudi stvarno vrhunski zvuk, kao iz ekskluzivne snimke poznatih imena, nove generacije na žalost i dalje nisu spremne po našem mišljenu platiti value for money,a tu je i velika konkurencija koja će uskoro ponuditi sigurno manje cijene ako se ovaj glazbeni servis pokaže opasnim. Možda Jay-Z jednostavno misli na udruživanje tipa Dr. Drea i njegovog Beats servisa, no što je kranji rezultat ostaje vidjeti danima koji dolaze.